12/23/2022

تحميل رواية العاصفة كاملة جميع الاجزاء pdf

تحميل رواية العاصفة كاملة جميع الاجزاء pdf

تحميل رواية العاصفة ، قراءة رواية العاصفة كامله pdf ، الجزء الاول والثاني من العاصفه للكاتبة الشيماء محمد ، قدمت الكاتبة شيمو محتوى العاصفة وسط اجواء حماسية والكثير من المشاهد الدرامية التي جذبت انتباه الجمهور، وتعتبر روايه العاصفه من الروايات الرومانسية التي لفتت انتبباه الجمهور ودفعته للبحث عن رابط لتحميلها وقراءتها pdf ، نقدم لكم رابط تحميل جميع اجزاء روايه العاصفه كاملة عبر واتباد pdf.



تحميل رواية العاصفة كاملة جميع الاجزاء pdf



من هي الكاتبة الشيماء محمد

تعرف الكاتبة الشيماء محمد بأنها من ابرع الكتاب في الروايات الرومانسية الدرامية، ولها اسلوب قوي وجرئ في الكتابة، وتعتبر رواية العاصفة من اجمل الروايات الرومانسية التي قامت بكتابتها، وتدور الاحداث بشكل جميل ومتسلسل للاحداث.

أقتباس من الرواية :


كريم بتوتر وصوت موجوع : طه ! أمل ! ( كمل بصوت مهزوز ) أنا مش عارف هي فين ؟

أمل دموعها نزلت من صوته وغمضت عينيها بوجع

طه بتوتر : أمل هنا يا كريم .

كريم سمع الجملة دي وأحاسيس كتيرة هاجمته .. ارتياح إنها سليمة .. وجع إنها بعيدة أوي ! عجز تام ! ضعف ! بيتنفس بالعافية ! شريط اليوم اللي فات كله بيمر قدامه ! وقفته في أوضه مروة في المستشفى وهي فاضية ! وقفته تحت بيت خالها ! طلوعه لكل شقة يخبط عليها ! وقفته في البلكونة بيدعي ربنا تكون سليمة ! لفه بعربيته طول الليل في الشوارع خوفا عليها ! بس أكتر إحساس وجعه كان عجزه ! إحساس العجز اللي كان مسيطر عليه وأفكاره السودا اللي فضلت تهاجمه طول الليل ! غمض عينيه بارتياح

طه سمع صوت أنفاسه ومش عارف يقول ايه وحالة صمت مسيطرة على الكل ..

طه بتردد : كريم قول حاجة !

كريم مش عارف ينطق أو يتكلم : عايزني أقول ايه ! أنت ازاي قدرت تعمل فيا كده ! كنت متخيل إن ليا خاطر عندك يا طه ! الظاهر إني اديت لنفسي حجم أكبر من حجمي صح ؟

تحميل رواية العاصفة كاملة جميع الاجزاء pdf 👇










موقعإسألنا

يهدف موقع اسالنا إلى توفير مجموعة متنوعة ومتطورة من الكتب والروايات للقراءة والتحميل، وإلى تسهيل الوصول إلى المحتوى الأدبي للزوار من خلال واجهة مستخدم مريحة وسهلة الاستخدام.




اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *